allavifina

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Sabine - 8 juli 2013 12:57

.. på Fredriks semester tillbringar vi inne med att städa & tvätta. De behövs det med:) Kan inte vänta tills vädret blir sämre och städa då när jag fäller såhär mkt hår:( Stora högar med guldblont hår ligger de här och var. Så äckligt:/

Jag fäller alltid så mkt när jag ammar så det är inget konstigt. De konstiga är att jag har något hår kvar sen.


Idag ska vi ner till vc och träffa barnpsykologen för att prata med henne om Hugo. Han slåss och är så himlans arg för att han kan inte göra sig förstådd. Nu har de dock börjat lossna lite och han har sagt flera ord och vi förstår äntligen vad hans påhittade ord betyder. "Jaja" betyder "mera" och "ärrrrssll" betyder "igen". Sen har han småord men det är svårta att förstå han, då slåss han eller bits. Kommer bli jobbigt i början nu på dagis tro jag. Så hoppas barnpsykologen kan ge oss lite tips på hur vi ska hjälpa han. Ska dit vid 16 så då får Alice & Hugo vara hos farmor och farfar sålänge.



Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards